Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Ροκ κέφια και τουρκικά ντέφια..

...παραφράζοντας τον γνωστό τραγούδι του Σιδηρόπουλου. Όσες φορές έχω όρεξη για μπυρίτσα, καλή ρόκ μουσική και όλα αυτά με τον κατάλληλο κόσμο, μία είναι η λύση: küçük Beyoğlu! Ειδικά τώρα το καλοκαίρι είναι τόσο υπέροχα.
Αυτός ο μικρός δρομάκος λοιπόν, πάντα μου προσφέρει ιδιαίτερες στιγμές και έχει συνδεθεί στον νού μου με σημαντικά γεγονότα, όπως τότε πού ήρθα εντελώς ανοργάνωτος και απροετοίμαστος για την πρώτη μου εγκατάσταση. Σ'αυτό το στενάκι έζησα λοιπόν την πρώτη φορά.
Το πρώτο μου φτωχικό
Το βιβλίο στην κορυφή της φωτογραφίας το βρήκα μέσα στο διαμέρισμα! Απ'όλα τα εκατομμύρια σπίτια της Πόλης, ένας Έλληνας μάγειρας, συναντά ένα ελληνικό βιβλίο μαγειρικής. Τυχαίο;;;...δεν νομίζω!
Το küçük Beyoğlu (μικρό Μπέιογλου) αποτελείται από 4-5 μαγαζιά, που όλα όμως παίζουν την ίδια μουσική και όχι το καθένα κάτι ξεχωριστό. Έτσι δημιουργείται η ίδια όμορφη και παρείστικη ατμόσφαιρα παντού. Εννοείται πως ο δρομάκος είναι κατακλυσμένος απο τραπέζια και καρέκλες, πάντα έτοιμα να υποδεχτούν τις πρώτες ''μούρες'' της πιάτσας, σαν και του λόγου μου.
Η όψη του στενού από την μία του είσοδο
Η μουσική, με λίγο απόχρωση παλιού καλού Μέταλ ξεκινάει από το πρωί γύρω στις 11. Έχω μελετήσει πολύ καλά το μουσικό πρόγραμμα, καθώς τα ηχεία βρίσκονταν ακριβώς στο παράθυρό μου!
Ιδού και η πρόσοψη του φτωχικού μου, με τα φωταγωγημένα παράθυρα του πρώτου ορόφου και με φόντο την παγωμένη, δροσιστίκη και απολαυστική ΕFES
Στις 10 το βράδυ ακριβώς ξεκινάει και ο μεγάλος χαμός και η αγαπημένη μέρα η Παρασκευή. Η μουσική τότε αλλά και η διάθεση του κόσμου είναι το κάτι άλλο. Ο συνδιασμός καθαρού ρόκ με τουρκικά ακούσματα -εξού και ο τίτλος τούρκικα ντέφια- τα κάνει όλα ακόμα πιο ιδιαίτερα.
Τι λέτε; Σας έπεισα; Η Παρασκευή πλησιάζει, οι καλοκαιρινές νύχτες είναι κάτι παραπάνω από τέλειες και εγώ σίγουρα ξέρω ήδη που θα περάσω εκείνη την βραδιά. Ραντεβού εκεί!
Με τέτοιο μαλλί που κουβαλάω, τύφλα να'χει και ο Iggy Pop!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου